Негатив у медіа? Не чекай, поки це стане темою для ради директорів

Репутація для бізнесу – це все
Саме позитивний імідж формує довіру клієнтів, партнерів, інвесторів та інколи й державних органів. Але що побачать люди, якщо підуть за інформацією про вас у пошуковик? Якщо там жодної згадки у позитивному контексті, це, м’яко кажучи, погані новини. Тож що робити?
Видалення негативних матеріалів
Так, це можливо, і ми, як PR-агенція, допоможемо з цим. Але зі свого досвіду раджу робити це лише в крайньому випадку – коли окрім негативу в мережі про вас немає нічого взагалі, і подібні публікації заважають бізнес-розвитку – підписанню контрактів, розширенню партнерств тощо.
Чи може стати це даремною тратою грошей?
Так, і ось чому. Якщо ви стали об’єктом цілеспрямованої інформатаки, ніхто не заважає опонентам знову закинути про вас «страшні байки» у медіапростір. І тоді гонитва за видаленням негативу просто переходить на замкнений цикл.
Це може бути й відвертий шантаж
По-перше, існують сайти-сміттярки (вибачте, по-іншому не назву), для яких розповсюдження негативної дезінформації – пряма спеціалізація. Розміщення новини там коштує в 15-20 разів дешевше за її видалення. Коментувати такий спосіб заробітку не буду – можливо, колись це прокоментують правоохоронні органи. По-друге, є медіакілери в Telegram на кшталт відомого всім каналу, який постійно видаляють. На таке, на мою думку, краще не звертати увагу. Ви можете «домовитись» про себе, але зрозумівши вашу платоспроможність, такі «медійники» потім можуть перейти на ваших партнерів чи рідних. Тож ще одне замкнене коло.
Але вихід є – додайте позитиву
Це найефективніша стратегія і я неодноразово її реалізовував. Як це працює? Перед видаленням негативу треба наповнити інформпростір матеріалами про ваш бізнес у позитивній або нейтральній тональності. Це працює і на репутацію, і на впізнаваність. Чим більше таких інфорприводів – тим краще. Тоді навіть у випадку, коли опоненти знову з’являться з брудом про вас, такі публікації просто потонуть у масиві хороших новин. А ще це спрацює у випадку, коли треба подолати інформаційну кризу.
Генеруйте позитивні інфорприводи
Системно працюйте над своєю медійною репутацією, адекватно оцінюйте ризики, не даючи їм вибухнути медіакризою – і буде вам щастя. Якщо потребуєте в цьому допомоги – завжди радий надати консультацію


