Медіааудит: діагностика інформаційного простору довкола вашої компанії

on

Бізнесу важливо подивитись на себе «чужими очима». Компанія може мати яку завгодно думку про себе, але як її сприймають через призму медіа? Часто бізнес сам не може зрозуміти, чому споживачі йдуть до конкурентів, а угоди просуваються зі скрипом. А це може бути симптомом нездорової інформаційної атмосфери довкола компанії. І щоб її «вилікувати», варто провести медіааудит. А ще краще робити його систематично та завчасно. Хвороби краще виявляти превентивно? 

Медіааудит – це не просто «порахувати новини». Це спосіб отримати об’ємне уявлення про інформаційний рельєф довкола вашої компанії або бренду. Чітко, без прикрас і викривлень. 

Як знайти слабкі місця в PR-стратегії?

Чи працює вона, як треба? Чи немає передумов для репутаційної кризи? Кращий спосіб дізнатись – це провести медіааудит за період пів року або рік (залежно від мети бізнесу). В своїй агенції ми маємо власний підхід до реверсивної аналітики і діємо в три етапи. 

Звіт

Це не просто всі згадки бізнесу за обраний період у ЗМІ та соцмедіа. Це повноцінна діагностика сприйняття суспільством вашої компанії чи бренду. В цьому звіті замовник бачить охоплення, вагу видань, які про нього згадували, і головне – шкалу «настрою» в розрізі позитиву, негативу та нейтралу. Адже сама кількість згадок ні про що не говорить. Говорить тональність і те, на скількох людей це могло вплинути. До речі, більше про звітність у PR я розповідав тут.  

Рев’ю в порівняні з основними конкурентами

Чиї комунікації дієвіші? Кого медіа «малюють» більш позитивним персонажем в очах громадськості? На які «болі» тиснуть меседжі інших бізнесів і чи це ефективно? Такий аналіз дозволяє зрозуміти своє місце в інформаційній гонці.  

Рекомендації

Це результат збору даних, порівняння показників, аналізу. Це об’єктивні висновки, які спираються на факти. Саме завдяки медіазвіту ми бачимо, де провисають комунікації, де обганяють конкуренти, в чому криються основні претензії до компанії, виражені через негатив, і чи достатньо «позитивних» PR-зусиль, щоб їх перекрити або ж взагалі остаточно розв’язати у публічній площині. Ми даємо покрокові рекомендації, які може втілити або наша агенція, або ж внутрішній штат піарників. І це – дієвий алгоритм покращення медіаполя довкола бізнесу. 

Медіааудит – це про репутацію. А ще – про гроші

До нас подекуди звертаються комунікаційники з такою задачею: їм потрібно захистити бюджет, а для цього треба представити конкретне обґрунтування цифр. І саме медіааудит показав замовнику, скільки ресурсів на PR витрачають конкуренти і, відповідно, чому вони мають більшу популярність та кредит суспільної довіри. Тож медіааудит дозволяє обґрунтувати витрати на PR і спрямувати їх саме в ті точки, де найбільш потрібно. 

Будьте першим, хто напише коментар.

Залишити відповідь