Новини

Вибудувати свою хорошу репутацію за рахунок зіпсованої чужої  в сучасному світі досить просто. Нападаючи на когось більшого, ти, звісно, не завдаєш йому смертельних ушкоджень, але привертаєш до себе увагу. Тому навколо великих гравців ринку завжди є й велика кількість «опонентів». ...

Якщо бізнес витрачає гроші на свою репутацію, він хоче розуміти, у що вона конвертується. СЕО думає цифрами, тому його основне питання до кожного з департаментів: «Як ви допомагаєте компанії заробляти?». У тому числі це питання звучить і щодо PR.   PR...

Всі хочуть, щоб PR був ефективним, але мало хто прагне навчитися вимірювати ефективність власних комунікацій. З одного боку, добре розумію – не всім подобається мати справу з аналітикою. З іншого боку, якщо ви хочете мати чітку відповідь на запитання СЕО:...

Що взагалі таке АМЕС? International Association for Measurement and Evaluation of Communication або Міжнародна асоціація вимірювання та оцінки комунікації — глобальна торгова асоціація, що базується у Великобританії. Здійснює вимірювання соціальних та традиційних медіа, оцінку та дослідження комунікацій Моя маленька сповідь,...

Ця пост не претендує на істину в останній інстанції. Скоріше, це досвід, яким мені захотілося поділитися з новачками в нашій професії. Тому що перші 10 посилань , які видає Google, говорять про структуру прес-релізу. Структура – це важливе, але далеко...