Новини

Піарзвіт

PR – це про сенси, репутацію та вплив, тож про які звіти може йти мова? Комунікації декому можуть здатись занадто абстрактною матерією, щоб вимірювати її цифрами й показниками. Проте так мислить бізнес. І інакше переконати його у ефективності PR-підрозділу або...

Неможливо подобатись усім Кожен бізнес чи публічна персона стикаються із негативом у свій бік, і це нормально. Якщо говоримо про великі компанії, то завжди знайдуться охочі за їхній рахунок набити собі репутаційні бали. І при постійному моніторингу інфополя доля негативу...

Бізнес часто недооцінює роль комунікацій. Зараз людство живе в інформаційну еру. І репутація, плітки, скандали мають ледь не більшу вагу, ніж якість вашої продукції чи послуг. І це навіть якщо ми не говоримо про PR-кризи – тоді репутацію можна втратити за...

Чи то антикризовий PR, чи іміджевий – всі вони мають певний цикл В підході моєї агенції його можна умовно розбити на такі етапи як планування, створення контенту, його просування, оцінка результатів, звітування. Це якщо дуже спростити і привести до умовного...

Чи відрізняється робота піарника в штаті бізнесу та на аутсорсі, в незалежній PR-агенції? Зі свого досвіду можу впевнено сказати – так. І відмінності ці подекуди фундаментальні для самих комунікацій.   (Без)відповідальність за «завтра» бізнесу Коли працюєте на велику компанію, вас затягує трясовина...

Люди, які є публічним голосом вашого бізнесу, мають викликати довіру та повагу У випадку інформаційної кризи, такий сформований та якісний пул адвокатів бренду стане опорою для захисту репутації компанії. Але ці експерти не беруться «зі стелі». Це результат тривалої роботи...

Бізнес, якому довіряють споживачі та партнери. Бізнес, про який знають навіть ті, хто не користується його послугами. Бізнес, чия репутація навіть в час кризи примушує людей сумніватись, чи міг він припуститись помилки. Цей «ідеальний» образ – робота команди PR. Але...

Швидкість – це ключова перевага ЗМІ для користувачів Цим і поясняється безапеляційне лідерство Telegram як ключового джерела інформації. За останніми даними, там читають новини маже 80% українців. Далі йдуть YouTube та Facebook (майже 60 та 45% відповідно). Традиційні ЗМІ програють...

Всі замислюються про PR, коли приходить криза Напрямків, звідки вона може «прийти», — безліч. Ви зростаєте і вашим конкурентам стало некомфортно через зменшення їхніх прибутків? В публічний простір потрапила компрометуюча інформація? Ваш співробітник невдало висловився? На виробництві сталась надзвичайна ситуація?...

Передбачити всі майбутні ризики і створити покроковий план дій на їхній випадок Цю визначну місію бізнеси покладають на карту ризиків. Принаймні, всі великі компанії, на які я працював, дуже наполягають на її наявності. Проте на практиці в PR вона не...