Новини

Відмінності політичного та бізнесового піару

Комунікації – це завжди про сенси Сенси, запаковані в зрозумілий для ЦА формат, доставлені до неї по найкоротшому маршруту. Але все ж у PR є нюанси залежно від того, працюєте ви на бізнес чи політику. В своїй біографії маю обидва...

Бізнес у пастці негативних медіа-публікацій

Репутація для бізнесу – це все Саме позитивний імідж формує довіру клієнтів, партнерів, інвесторів та інколи й державних органів. Але що побачать люди, якщо підуть за інформацією про вас у пошуковик? Якщо там жодної згадки у позитивному контексті, це, м’яко...

Ми існуємо, коли про нас говорять А нашу репутацію визначає те, хто саме говорить і як. В час, коли інформпростір перенасичений, люди просто не встигають формувати власну думку про компанії, бренди чи персоналії – в цьому їм «допомагають» медіа та...

Інформація не несе жодної користі, якщо вона не потрапить до своєї цільової авдиторії. Ваш бізнес може заплатити найвищі податки, стартувати з найважливішим соціальним проєктом, модернізувати виробництво за останнім словом техніки. Але якщо ви не знайдете шлях, щоб це повідомлення потрапило...

Всі ми інколи «зариваємось» у поточній роботі настільки, що перестаємо бачити загальну картину. Тож і пресслужби, як правило, в постійному русі між медіакампаніями, кризами та завданнями топменеджменту, рідко мають час та ресурс на helicopter view. До чого це може призвести?...

Медіа – це «вижимка» реальності, за якою формують своє уявлення про світ мільйони читачів, глядачів, слухачів. І як у ній будуть представлені ваша компанія чи бренд багато в чому залежить від відносин із журналістами. Я неодноразово наголошував, що для піарника...

Криза може з’явитись, звідки не чекали І діяти завжди потрібно тут і зараз, інакше наслідки можуть бути просто катастрофічними – втрата довіри призводить до втрати клієнтів, партнерів, доходів. Тож що робити як і діяти? Нещодавно подискутував на цю тему на...

Інколи говорити – це програшна стратегія Так, може здаватись, що для реагування на репутаційну кризу одразу треба комунікувати – багато, голосно, в усіх доступних медіа. Але насправді, є випадки, коли краще не казати нічого і просто відсторонено, але пильно спостерігати...